Blogger Backgrounds

Tuesday 18 October 2011

i wonder...

apa akan jadi kat aku kalau aku bukan Islam?
apakah aku akn berubah?
apakah aku akn mencari kebenaran?
apakah aku akn menyoal itu dan ini dalam agama aku??
nauzubillah...
ema bersyukur sgt2 ema dilahirkan dlm Islam.
tapi ema kadang2 fikir bila ema tgok muallaf lain...
kalau ema kt tmpt dia, apakah ema akn mncari kebenaran?
apakah ema akn mampu menahan segala dugaan?
apakah ema kuat?

hmm...this is what i do...
thinking out of the box la kononnya...
hihhi...tapi ema suka sgt nk tau kenapa org tu peluk Islam...
dan kenapa seseorg tu meninggalkan Islam??
ema x fhm dua perkara ni ja...
walaupun some of you may think that, 'cukuplah dia dah Islam, buat apa nk tau kenapa dia masuk Islam?'
tapi ema nk tau gak...
ema mungkin x nmpk the special part of Islam yg dia nmpk..
sometimes, bnda2 kecik yg kita anggap remeh adlh bnda2 yg buatkn diorang peluk Islam.
so, ema nk tau...just curious...

No comments: